تبلیغات
**** گروه علوم تجربی دوره عمومی استان گیلان**** - برنامه مسابقه طراحی آموزشی با رویکرد بکارگیری روش های فعال یاددهی – یادگیری 92-91

**** گروه علوم تجربی دوره عمومی استان گیلان****

گیلان سرسبز، با تلاش گیلانیان سربلند باشی

 

برای دسترسی به کلیه مطالب به صورت طبقه بندی شده، اینجا راکلیک فرمایید

جهت گفتگوی علمی و آموزشی و دیدن تجربیات دیگران اینجا را کلیک فرمایید

برای مشاهده وبلاگ های ثبت شده برای مسابقه طراحی وبلاگ اینجا را کلیک فرمایید

برای مشاهده و یا دانلود انیمیشن های آموزشی اینجا را کلیک فرمایید

برای دانلود پاور پوینت های علمی و آموزشی اینجا را کلیک فرمایید

برای دریافت و استفاده از نمونه سوال طبقه بندی شده، اینجا را کلیک فرمایید

برنامه مسابقه طراحی آموزشی با رویکرد بکارگیری روش های فعال یاددهی – یادگیری 92-91

 

برنامه مسابقه طراحی آموزشی با رویکرد بکارگیری روش های فعال یاددهی یادگیری

گروه علوم تجربی استان گیلان  سال تحصیلی 92-91

جهت مشاهده لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

برنامه مسابقه طراحی آموزشی با رویکرد بکارگیری روش های فعال یاددهی یادگیری

گروه علوم تجربی استان گیلان  سال تحصیلی 92-91

اهمیت و ضرورت اجرا

ارتقاء سطح آشنایی دبیران علوم تجربی  با طرح غنی سازی تجارب آموزشی از طریق دریافت و معرفی روش های نوین علوم تجربی و استفاده از فناوری های نوین آموزشی ، تحقیق و پژوهش و ...

زمان اجرا

فرآینداجرا

—ارسال بخشنامه به مدارس

—اجرای تدریس در سطح مدارس منطقه با استفاده از طرح های خلاق و نوین آموزشی

—ارسال تدریس خلاقانه دبیران مناطق به صورت الکترونیکی به گروه های آموزشی استان

—بررسی طراحی های آموزشی و انتخاب تدریس برتر در سطح استان و ارسال آن به پایگاه کشوری

—جمع آوری تدریس های برتر استان در یک لوح فشرده و ارسال آن به مناطق جهت استفاده دبیران

—معرفی برترین تدریس ها در سطح کشور توسط پایگاه کشوری

آذر 91

آذر و دی 91   

حداکثر تا 20 بهمن 91

هفته اول اسفند 91  

 

فروردین 92

خرداد 92

گستره فرآیند

تمامی دبیران علوم تجربی اعم از رسمی ، پیمانی ، حق التدریس که در سال تحصیلی جاری حداقل 6 ساعت ابلاغ تدریس علوم تجربی دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند .

موضوع ، زمان و مکان تدریس خلاقانه

یکی از مباحث کتاب درسی علوم تجربی پایه دوم راهنمایی در مدت 30 دقیقه در یک کلاس ( بدون کاهش تعداد دانش آموزان یا غربالگری دانش آموزان قوی و ضعیف )

نحوه ارائه تدریس اجرا شده

فیلم تدریس ، نرم افزارهای مورد استفاده ، منابع علمی پژوهشی ، شیوه تدریس و طرح درس صرفاً در قالب لوح فشرده ، پس از بررسی توسط سرگروه های مناطق به گروه های آموزشی استان ارسال گردد .

معیار ارزیابی طراحی آموزشی

—مبنا بودن پژوهش در کلاس ( فعالیت های قبل و بعد از کلاس )

—میزان بکارگیری و استفاده از IT در تدریس

—بکارگیری روش های نوین فعال و خلاقانه بودن طراحی آموزشی

معیار ارزیابی برنامه در منطقه

—درصد دبیران شرکت کننده

—کسب نتایج برتر در سطح استان و کشور



Can you lose weight by doing yoga?
یکشنبه 15 مرداد 1396 11:52 ق.ظ
If you want to increase your experience just keep visiting
this web site and be updated with the most recent news posted here.
BHW
جمعه 1 اردیبهشت 1396 03:37 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of
your site. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit
more often. Did you hire out a designer to create your theme?
Fantastic work!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


برای دسترسی به کلیه مطالب به صورت طبقه بندی شده، اینجا راکلیک فرمایید